Earth Control
Nyt brugervenligt website
Udfordringen
Earth Control® er et brand ejet af System Frugt A/S. Earth Control® har som mærke en grøn mission og ønsker, at gøre det let og inspirerende for målgruppen at nyde naturlige, sunde produkter i en moderne, travl hverdag. Sortimentet består nødder, kerner, tørrede frugter og bær – som topping til salat eller morgenmad samt som snack mellem måltiderne. Derfor ønskede Earth Control® et nyt website, der både afspejlede brandets mission og den visuelle identitet, men som samtidig kunne fortælle produkthistorier på en brugervenlig, relevant og inspirerende måde.
Løsningen
Løsningen er ikke kun blevet et mere moderne og brugervenligt website, men også en digital platform, der i høj grad kan være med til at inspirere brugerne gennem opskrifter, informationer, flotte visuelle elementer og Earth Control® produkthistorier.
Hjemmesiden er baseret på en Umbraco-løsning, der gør det nemt for virksomheden at vedligeholde og opdatere siden løbende internt. Derudover danner et yderst elegant design rammen om hjemmesiden så der er en rød tråd med Earth Control® værdisæt, DNA og øvrige visuelle materialer f.eks. butiksmaterialer og emballagedesign. En gennemgribende UX-indsats har i allerhøjeste grad også gjort websitet intuitivt og brugervenligt at navigere rundt på, da besøgende nu ved hjælp af filtreringen kan finde ønskede produkter og opskrifter på en nem måde. Sidst, men ikke mindst, er historien om Earth Control® blevet vakt til live samtidig med, at det er nemt at gennemskue historierne om produkternes dyrkning, forædling og tilberedning.
Besøg sitet her: www.earthcontrol.dk






Anders Lorentz
Kompetencer