e-commerce
e-commerce

UX - Brugeren er altid i centrum

Hos Heyday tager vi altid udgangspunkt i brugeren, når vi designer vores løsninger. Vi fokuserer på at skabe webshops, der sikrer kunderne den optimale brugeroplevelse, der bidrager til øget brandpræference, samt konverteringer, herunder salg, permissions, m.m.

Med en stærk UX-tilgang har vi også mulighed for at optimere netop dér, hvor kunderne falder fra i købsprocessen, hvilket for jer kan betyde både øget omsætning og vækst i salgstallene. Læs meget mere om, hvordan vi arbejder med input til UX/Design, konverteringer, teknisk performance, m.m. her.

Mobilen er vinderen

Vi kender vigtigheden af at følge med de aktuelle forbrugsmønstre og udvikler derfor webshops, der fungerer optimalt på smartphone og tablet. Analyser viser, at e-handlen i hastigt tempo flytter over på mobilen – både på mobile webshops og apps, hvilket gør mobilen til forbrugernes foretrukne købsredskab. I 2019 blev næsten 3/4 af det samlede online køb foretaget på enten smartphone eller tablet. Derfor har vi i fokus, at webshoppen skal give kunden en god oplevelse på samtlige devices.

Kontakt