Præproduktion

I den indledende fase får vi styr på både det kreative og det praktiske. Ud fra jeres ønsker og forventninger til den færdige reklamefilm idéudvikler vi på et koncept og en stil for filmen. Det er også i denne fase, at vi får styr på storyboard, skuespillere og locations. Alt dette sker i løbende dialog med jer, så vi er sikre på at ramme netop den tone og visuelle stil, I forestiller jer.

Ingen fysisk location er for skæv eller afsides for os, for vi pakker gerne vores filmudstyr og sætter os ind i bilen, eller hopper på en flyver, hvis det er nødvendigt - som udgangspunkt kan alt lade sig gøre. Og vi sørger også for at forhandle fordelagtige kontrakter med skuespillerne, så I må benytte jeres reklamefilm i den periode, I ønsker. I kan trygt overlade alt, hvad der handler om rettigheder til os, for vi ved med mange års erfaring i bagagen, hvor faldgruberne er, og hvad man skal være ekstra opmærksom på.

Produktion

I produktionsfasen er der som regel fart på - det er her, de kreative og logistiske forberedelser går op i en højere enhed, når vi står på location. Vi bestræber os altid på at have så effektiv en produktionsfase som muligt, og her er det en stor fordel, at vi har alle ressourcer i huset: når fotograf, instruktør og klipper har mulighed for at planlægge optagelserne i fællesskab, letter det arbejdsgangen betydeligt, og vi undgår spildtid på settet og efterfølgende i klipperummet.

Postproduktion

Når optagelserne er i kassen, går vores erfarne klippere i gang med at trylle i klipperummet og forvandle råmaterialet til en færdig reklamefilm. Skuespillere, locations og replikker er nemlig kun halvdelen af en reklamefilm - resten af filmens udtryk ligger i den måde, den bliver klippet og redigeret på. Derfor kan det rette cut få et ellers simpelt råmateriale til at komme helt ud over scenekanten, ligesom en colorgrading eller et lyddesign fuldstændig kan ændre stemningen i en reklamefilm.

Under postproduktionen af jeres reklamefilm vil vi løbende have en tæt dialog med jer, så slutproduktet lever op til jeres forventninger. Og det er da heller ikke uvant for os, at invitere vores samarbejdspartnere med ind i klipperrummet, hvis der er særlige ønsker og krav, der bedst kan blive vakt til live, hvis alle parter er samlet. Under produktionen vil vi løbende sende jer udsnit af reklamefilmen, som I kan komme med feedback på, så jeres tid og penge ikke bliver spildt på at udarbejde en færdig løsning, der måske ikke matcher jeres tanker og ideer.

Kontakt


Head of Paid Media
Praktikant | Filmafdeling
Key Account Manager