GØL

GØL er et stolt og stærkt dansk varemærke, der har forsynet danskerne med kvalitetspølser siden 1934. I vores lange samarbejde med GØL har vi udrullet kampagner og udviklet både website, mobilside og Facebook-strategi for pølseproducenten. Udover de mange spændende projekter, der hele tiden opstår mellem os, overvåger og håndterer vi GØLs Facebookside på daglig basis.

heyday
GØL

/ 05.04.16

Sommerkampagne

Vi har udviklet kampagnen ”Traditionen Tro”, der blev lanceret på et helt nyt site den 5. april.

Se løsning
heyday
GØL

/ 05.08.14

GØL - Dialektquizzen

Som et led i Gøls sommerkampagne 2014 udviklede Heyday Dialektquizzen – en konkurrence på Gøls Facebookside, hvor brugerne skulle lytte til forskellige udsagn, hver udtalt med sin helt særegne dialekt. 

Se løsning
heyday
GØL

/ 22.05.14

Gøl responsivt website

Som del af online-strategien har vi udviklet både website, mobilsite og Facebookstrategi for GØL. Sidste sommer lancerede vi et nyt goel.dk, som vi i år har udbygget digitalt med årets GØL Grill Guide og en række opskriftsfilm med kokken Mads Nybro, der på en finurlig og lige til måde bringer simple og lækre grillretter videre til de danske hjem.

Se løsning
heyday
GØL

/ 06.03.10

Facebook for GØL

Facebook for et stolt dansk brand.

Se løsning