Alle skal vide...

Efter at have udviklet og lanceret et nyt website var et af Super Dæk Services helt store ønsker at ændre virksomhedens identitet fra at være udelukkende et dækcenter til også at være et værksted i topklasse. Der var altså tale om et positionsskifte ved at gå fra det meget sæsonprægede sommer- og vinterdæk-marked til en mere stabil og jævn indkomst gennem helårlige værkstedsydelser. Heyday var meget glade for at påtage sig den opgave.

Heyday udviklede kampagnen "Alle skal vide", som havde det formål, at alle skulle vide, at Super Dæk Service også er et super godt værksted. Kampagnen blev udrullet på alle digitale platforme og butikker.

Derudover producerede Heyday en reklamefilm, der skulle vise den store indsats, Super Dæk Service gør for, at alle kender til deres autoværksted. Reklamefilmen illustrerede på overdreven vis, hvor langt Super Dæk Service vil gå for at fortælle forbrugerne om deres værkstedsevner; om de så bliver nødt til at købe hele internettet, vise reklamefilm i Mexico eller printe deres logo på en ko – for så gode er de. Kampagnen kørte både på nettet, i biografer og i Super Dæk Services butikker.

 

Billede af pyramide med SDS banner
Billede af kampagnen på roll up