Vinterkampagne 2014

Det tætte samarbejde med Super Dæk Service omkring deres digitale løsninger har givet os et dybdegående kendskab til deres brand og visioner for de kommende år. Derfor har Super Dæk Service valgt at udvide partnerskabet med os til også at omfatte offline aktiviteter, og det er vi naturligvis meget stolte af. 

I forlængelse af succesen med kampagnen "Alle Skal Vide" og i tæt samarbejde med Super Dæk Værksted valgte vi en lidt anderledes kampagnestrategi. Vi transformerede en Kia til kørende blikfang og kommunikationsplatform, når den kørte rundt i Danmark, som en del af kampagnen. Bilen fungerede også som et konkurrenceelement, hvor man ved at spotte bilen kunne vinde den. 

Kampagnen blev ligeledes bakket op af reklamefilm på TV, forskellige outdoor og indoor printmaterialer, som i samarbejde med den digitale tilstedeværelse havde til formål at sprede Super Dæk Services budskab om at være den bedste dæk- og autoserviceudbyder i branchen.  

Billede af SDS facebook på iPad
Billede af roll up og bil for kampagnen
Billede af Facebook for kampagnen