Tulip

/ 28.10.14

De danske baconfans

Sammen med Tulip Bacon har vi flyttet deres produktkommunikation fra en sfære af traditionel branding til en verden af passionerede baconfans. Med et Facebook-univers etableret på sloganet ”os der elsker bacon” udvikler vi løbende komplette kampagnekoncepter for Tulip Bacon, f.eks. web-filmene "De Danske Baconfans".

Ligeledes har vi designet og udviklet websitet Tulipbacon.dk, der med sin integrerede opskriftsamling opfordrer de besøgende til at gå på opdagelse i baconuniverset. Sitet sætter med sit naturlige og rå design fokus på madstemning og inspiration. Således opfordres besøgende til at dykke ned i de mange opskriftsamlinger og temaer. Et fast integreret søgefelt med filtre giver mulighed for at specificere opskriftsøgningen til specifikke måltider, så man kan finde inspiration, hvad enten det er brunch, hverdagsmåltidet eller parmiddagen, man giver sig i kast med.

Vigtigheden af sociale medier er i dag ikke til at tage fejl af, og vi har derfor valgt at lave en skarp integration mellem websitet og Facebooksiden. Ved både at linke til opskrifter på Tulip Bacons Facebookside og promovere Facebook-kampagner på hjemmesiden, er Tulip Bacon i stand til at skabe en vekselvirkning til gavn for begge platforme. 

www.tulipbacon.dk