af Anders Lorentz, direktør og partner
Heyday og Aarhus Teater fejrer 10-årsjubilæum
Aarhus Teater har været en fast del af Heydays kundekartotek gennem de seneste 10 år. Faktisk som den allerførste kunde, da Heyday i sin tid startede op. Det er vi naturligvis meget stolte af. Og nu kan vi glædeligt meddele, at sponsoraftalen 2018/2019 er forlænget og løber frem til sensommeren 2019.
Gennem årene har Heyday blandt andet hjulpet Aarhus Teater med flere websites, hvor fokus primært har været på at skabe en god oplevelse for kunderne gennem et brugervenligt website, der samtidig har fremhævet aktuelle nyheder og forestillinger på en overskuelig måde. Ambitionen har været klar fra start - Heyday skulle levere verdens bedste webløsninger til Aarhus Teater, hvilket har betydet, at samarbejdet har fungeret i mere end 10 år og nu fortsætter. Faktisk er der leveret mere end tre generationers webløsninger.
Det årelange samarbejde har været – og er stadig – præget af velfungerende kommunikation og sparring, hvor der er plads til at udfordre hinanden på nye projekter. Aarhus Teater har ambitiøse mål med sine digitale kanaler, og det har Heydays online specialister hjulpet dem med at opnå gennem de sidste 10 år: