some-strategi

Hvad vil du sige - og hvornår?

Når vi har fundet frem til mål og kanaler for din SoMe-strategi, kan vi se på, hvordan I skal tale til jeres kunder. Det er vigtigt at have afstemt tone of voice, så der hele tiden er genkendelighed i jeres online færden. Bruger I sarkasme, eller vil I udelukkende være seriøse? Bruger I emojis eller ikke? Genkendeligheden kræver, at I er konsekvente og ikke afviger fra den tone of voice, I har besluttet jer for.

Det er heller ikke uden betydning, hvornår I vælger at eksponere jeres indhold på sociale medier for jeres målgruppe. Det er nemlig altafgørende, at man fanger målgruppen på det rette tidspunkt, så de er så tilbøjelige som muligt til at interagere med jeres indhold.

some-strategi

Få hjælp til din SoMe-strategi

Hvis jeres virksomhed ønsker hjælp til at udvikle en strategi til sociale medier – og eksekvere den-, så tøv ikke med at kontakte os. Hos Heyday har vi social media-eksperter, der har arbejdet inden for feltet i mere end otte år, og de kan derfor hjælpe dig i mål med en succesfuld strategi. Vi ønsker at samarbejde om opgaven og inkludere dig i beslutningerne, så vi er sikre på at ramme de KPI'er og målgrupper, som har relevans for netop din virksomhed eller dit produkt.

Kontakt


Praktikant | Filmafdeling
Key Account Manager
Teknisk projektleder