profilfilm

Gør det komplicerede let at forstå 

Uanset om I er en B2B-virksomhed eller B2C-virksomhed, kan en profilfilm være med til at øge synligheden af jeres brand og samtidig fortælle om jeres produkt eller service på en letfordøjelig måde. Hvis I sælger produkter, der er komplicerede at forstå, kan en profilfilm i særdeleshed være med til at skabe forståelse om jeres brand og produkter, og det kan potentielt lede til salg. I har altså både muligheden for at vise en anden og mere personlig side af jeres virksomhed samtidig med, at I kan præsentere jeres produkter på en måde, der er let at forstå.

profilfilm

Sådan opbygges en profilfilm

En profilfilm kan opbygges på flere måder, og det er helt op til jer at beslutte, om den skal produceres som en realfilm eller en animationsfilm. En animationsfilm sætter ofte en mere løs og legende stemning, hvor en realfilm vil virke meget troværdig. Afhængig af jeres virksomhed, jeres målgruppe og jeres brand, kan vi sammen beslutte os for, hvilken retning vi skal gå.

Vi skræddersyer altid profilfilmen til jeres behov, og vi arbejder altså hverken ud fra faste rammer eller fastsatte templates. Dog består en profilfilm ofte af nogle af følgende elementer:

  • Interviews med medarbejdere
  • Produktpræsentationer- og visninger
  • Beskrivelse af virksomhedens vision og formål.

Ofte anvendes en voice-over på profilfilmen, som kan være med til at understøtte den visuelle side. Vi bruger ofte vores egen in-house speaker, men gennem vores store netværk af samarbejdspartnere har vi også mulighed for at finde den helt rette lyd og stemme til netop jeres virksomhed.

Kontakt


Praktikant | Filmafdeling
Key Account Manager
Teknisk projektleder